בעולם הביטוח המתפתח במהירות, חברות ניצבות בפני אתגר משמעותי - להסתגל לטכנולוגיות מהפכניות או להישאר מאחור. בינה מלאכותית אינה עוד חזון עתידי אלא מציאות המשנה את פני התעשייה. מערכות הלגסי המסורתיות, שהיוו את עמוד השדרה של חברות ביטוח במשך עשורים, הופכות במהירות למחסום המשמעותי ביותר ליישום טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות בתהליכים פנים-ארגוניים. אתגר מערכות הלגסי חברות ביטוח השקיעו היסטורית משאבים רבים בתשתיות ה-IT שלהן, מה שהוביל לרשתות מורכבות של מערכות מתמחות שנבנו לאורך שנים רבות. בעוד שמערכות אלה שירתו את מטרתן, הן יצרו סביבות נתונים מבודדות המעכבות משמעותית חדשנות. בניסיון ליישם פתרונות בינה מלאכותית, ארכיטקטורות מפוצלות אלה מציגות מכשולים רבים:
היתרון של מערכת ליבה אחת הניסיון שלנו מראה כי חברות המבססות את פעילותן על מערכת ליבה אחת, מודרנית וגמישה, מצליחות לאמץ פתרונות בינה מלאכותית לייעול תהליכי חיתום, טיפול בתביעות וניהול סיכונים מהר ב-70% מחברות הכבולות למערכות מיושנות מרובות. הבדל זה במהירות כניסה לשוק הופך לקריטי יותר ויותר בתעשייה שבה ציפיות הלקוחות מעוצבות על ידי חוויות דיגיטליות במקומות אחרים. פלטפורמת ליבה מאוחדת מציעה מספר יתרונות מובהקים בעידן הבינה המלאכותית:
השפעה בעולם האמיתי ההשלכות המעשיות של פער טכנולוגי זה הופכות לברורות יותר ויותר. חברות ביטוח עם מערכות ליבה מודרניות מיישמות בינה מלאכותית כדי: